MEST LÄSTA I MÅNADEN

FLER ARTIKLAR arrow

Finja är Årets Varumärke

Finja blev Årets Varumärk
Roger Andersson

Roger Andersson

Roger Andersson har varit chefredaktör för Tidskriften Betong mellan 2004-2021. Han har även varit sportjournalist, informationschef, utbildad till undersköterska och lastat väskor på Arlanda. Drömmer om att göra ett samhällsbyggnadsevent i Globen.

Vann pris på Betonggalan igår

Finja vann priset Årets Varumärke på gårdagens Betonggala i Stockholm.

– Vi är oerhört stolta över att vinna pris för Årets Starkaste Varumärke. Vi tror på en framtid där vi kan bygga långsiktigt och hållbart. Det driver oss framåt. Stort tack för både nomineringen och priset, det delar vi med alla våra ambassadörer, säger Gull-Britt Jonasson, Finjas koncern-VD.

    Juryns motivering:
    Vår vinnare går sin egen väg i opinionsbildningen med mod och integritet. Med moderna och väl förankrade värderingar samt stort engagemang driver de utvecklingen och branschen framåt utan att göra avkall på sin historia. Företaget satsar på publika kanaler så som Youtube och ett innehåll som är både kul och informativt. Det upplever vi som seriöst, nytänkande och kreativt.”

    Juryn för priset utgjordes av Karin Larén Hallström, vd Hallström PR, Anders Carlén, affärschef Bonnier News och Fredrik Karlsson, chefredaktör, VVS-Forum och Elinstallatören. Övriga nominerade var Trimble och Dipart.

    Därför är de Årets Varumärken

    Läs mer